جمهوری اسلامی زلاند نو6

جمهوری اسلامی زلاند نو6

باتوجه به حضور و علاقه مردم به اسلام باید در زلاندو جمهوری اسلامی تشکیل شود
جمهوری اسلامی زلاند نو6

جمهوری اسلامی زلاند نو6

باتوجه به حضور و علاقه مردم به اسلام باید در زلاندو جمهوری اسلامی تشکیل شود

انتخابات شوراى شهر اهواز


خبرگزارى «ایسنا»،‌ از فرماندار اهواز نقل کرده که وى با اشاره به آخرین وضعیت شمارش آرا در انتخابات شورای شهر، گفت:‌ امیدواریم بتوانیم مطابق آنچه قول داده بودیم، تا امشب (یک‌شنبه، 31 اردیبهشت‌ماه) نتایج نهایی انتخابات شورای شهر اهواز را اعلام کنیم.

نبی‌الله خون‌میرزایی در خصوص اعلام نهایی اسامی منتخبان شورای شهر اهواز اظهار کرد: ‌413 شعبه اخذ رای در اهواز داشتیم که تاکنون آرای 260 شعبه ثبت نهایی شده است و اطلاعات 124 شعبه دیگر در حال انتقال جهت ثبت‌ هستند؛ ‌آراء پنج شعبه نیز هنوز به فرمانداری نرسیده است و در حال شمارش هستند.

وی ادامه داد: ما خوشبین بودیم که بتوانیم تا امشب طبق آنچه قبلا قول داده بودیم آراء شورای شهر اهواز را اعلام کنیم؛ در این زمینه باید دقت کافی داشته باشیم و عجله‌ای نداریم، چراکه دقت برای ما مهم‌تر است.

فرماندار اهواز خاطرنشان کرد: «اکنون نمی‌توانیم هیچ آماری را ارائه دهیم؛ چراکه باید آراء تمامی شعب شمارش شوند و رقابت‌ داوطلبان نزدیک بوده و ممکن است افراد تا پایان شمارش در مرز اعضای اصلی و علی البدل جابه‌جا شوند».

وی همچنین میزان مشارکت واجدین شرایط در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر را 70 درصد اعلام کرد.

با این حال فعالان اهوازى مى گویند در پى شکایات کاندیداهاى عرب و بازبینی ۲۲۲ صندوق با اصرار نمایندگان اهواز حدود ۷۰ درصد مغایرت وجود داشته است و معتقدند که در اکثر صندوقهاى اخذرای تقلب شده ومیبایست کلیه صندوقها بازبینی شود.

طبق خبرهاى واصله ، رییس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای کشور، امشب از تهران برای بررسی تخلفات صورت گرفته وارد اهواز میشود.

نمایندگان اهواز در مجلس شوراى ایران على ساری و جواد الباجی بعنوان بازرسان هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای های کشور در استان و نمایندگان اهواز ضمن حضور در ستاد انتخابات اهواز و تاکید بر ضرورت حفاظت از آراى مردم پیگیر مساله تخلفات شده اند.

ابراهیم رئیسی در نامه‌ای به شورای نگهبان از 'تخلفات' انتخاباتی شکایت کرد

ابراهیم رئیسی، نامزد اصلی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری ایران در نامه‌ای به احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، خواستار رسیدگی به "تخلفات" انتخاباتی شده است.

ستاد آقای رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، خلاصه‌ای از نامه "سه صفحه‌ای" آقای رئیسی را منتشر کرده که در آن از آقای جنتی خواسته به "برخی تخلفات قبل و حین برگزاری انتخابات" رسیدگی شود.

در این نامه از قول ابراهیم رئیسی گفته شده است: "اینجانب با وعده‌ای که به مردم قهرمان و نجیب ایران داده‌ام، نمی‌توانم در برابر ظلم به حقوق مردم سکوت کنم؛ لذا تقاضا دارم در اجرای قانون به موارد گفته شده توجه و رسیدگی جدی شود."

آقای رئیسی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران با بیش از ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار رای، نفر دوم شد. رقیب او حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران بیش از ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار رای به دست آورد و پیروز شد.

مصاحبه اختصاصی با آقای مجتبی مهجوریان


15

صاحب کارخانه و مدیرعامل کارخانه قند خوارزمی شهرک صنعتی خوارزمی در منطقه محروم و فقیر نشین پاکدشت

این کار خانه در سال 1382شروع به اخذ زمین و ساخت سوله شد و درسال 1387 باظرفیت 50تن در روز مجوز بهره برداری از سازمان صنایع استان تهران نمود و در اولین سال با 1500تن در ماه و استخدام 60کارگر اغاز بکار کرد


متاسفانه با افزایش 700درصدی قیمت شکر کار خانه با بن بست تامین سرمایه در گردش برای مواد اولیه مواجه شد و بانک ملی که تعهد مشارکت با کار خانه را داشت هیچگونه مساعدتی ننمود. بلکه برعکس در سال 93 بخاطر معوقات شرکت راسا اقدام به پلمپ کار خانه نموده و تاکنون بانک بخاطر مطالبات خود مانع تولید و اشتعال حداقل 100نفر از افراد محروم منطقه پاکدشت شده است و با دست اندازی در املاک در رهن رفته فشار را بر کارخانه مضاعف نموده است از مسئولین محترم تقاضای نجات کار خانه را داریم لازم به ذکر است باتزریق دو میلیارد تومان سرمایه در گردش میتوان کارخانه ده میلیارد تومانی را که در شرف از بین رفتن است زنده نمود و موجبات اشتغال حداقل صد نفر را فراهم کرد

چند کلمه ای خطاب به یاران انقلابی !

عزیزان ... انتخابات تمام شد.

مشارکت مردم  عالی بود.

نظام اسلامی بیش از پیش مقتدر جلوه خواهد کرد .

می دانم که حقیقتا این مدت تلاش کردید و شب و روز خود را گذاشتید برای تقویت اسلام و انقلاب و خالصانه هم چنین کردید ، خسته نباشید و خداقوت. درست است که نتیجه آن چیزی نشد که میخواستیم ولی قطعا این تلاش های خالصانه در پیشگاه خدا گم نخواهد شد و بی تاثیر هم نخواهد بود. به تاریخ نگاه کنید، گزاره های زیادی وجود دارد که ثابت می کند وضع امروز ما نسبت به اعصار مختلف تاریخ بسیار بهتر است... بعد از پیامبر صلی الله علیه و آله دیگر پیروزی محسوسی جبهه اسلام  نداشته است. ائمه ما یک به یک بعد از سالها کار فرهنگی و تبلیغی شهید شدند بدون اینکه هیچ پیروزی ظاهری ای بدست آورده باشند و بعد از آن هم هر وقت این جریان اصیل خواست خودی نشان بدهد، آنچنان مورد هجمه دشمن قرار گرفته است که برای سالها محو و نابود شده است. اما در همه این دوران ها، خواص دست از تلاش بر نداشته و امیدوار به اثرگذاری های بلند مدت در تاریخ اقدام به بذل جان و مال خود کرده اند و محصول آن رشد شیعه و گسترش آن در سراسر عالم می باشد.

در کشور ما نیز چنین است... جامعه مذهبی و انقلابی با سرعت اتفاقا قابل ملاحظه ای در حال رشد و گسترش است لکن این رشد در بستر شکست های ظاهری در حال رقم خوردن است. شاید بپرسید کدام رشد؟؟؟ مقایسه کنید میزان آراء این تفکر در انتخابات سال 1380 را با این دوره ... تفکر رقیب برای شکست دادن ما قبلا به هیچوجه با سختی روبرو نبود و به تلاش آنچنانی نیاز نداشت اما امروز  7میلیون رای آقای توکلی تبدیل شده به نزدیک به 16میلیون رای آقای رئیسی. آن هم در شرایطی که همه دنیا در تلاش هستند که با این تفکر مبارزه کنند. دنیایی که صاحب هرآنچه شما از قدرت و امکانات تصور کنید ، هست و این را اضافه کنید به سختی کار ما و روش ما که با ذات راحت طلب و لذت مدار انسان ها سازگاری زیادی ندارد. جریان رقیب از هر ترفند و روش شیطانی استفاده می کند برای جذب آراء و فریب مردم  ولی ما محدودیت های فراوانی داریم و اینطور نیست که حاضر باشیم به هر وسیله ای پیروز شویم و این محدودیت هاست که کار را برای ما سخت می کند. ما طبق موازین اسلامی و سیره ائمه علیهم السلام نمی توانیم حتی یک دروغ بگوییم برای رسیدن به هدف و تازه اگر هم خطایی در این زمینه بکنیم از نصرت الهی محروم می شویم و هزاران دلیل دیگر که اثبات می کند کار در این جبهه و جریان فکری بسیار سخت تر از آنچیزی است که می شود تصور کرد. فلذا جای خوشحالی است که در نگاه کلان ما پیروزیم و توانسته ایم بر تعداد هم فکران خود بیافزاییم هرچند در ظاهر شکست می خوریم. و تردید نکنید که سرانجام این تلاش ها پیروزی قطعی و تضمین شده ی الهی است... پس یادمان نرود! برای مومنِ انقلابی بن بست وجود ندارد و پایان ماموریت او زمانی است که با خون سرخ ش محاسن خود را خضاب کند،پس مبارزه ادامه دارد...

از همین امروز و با قوت و قدرت تمام و با اراده ای آهنین دوباره شروع می کنیم... بسم الله الرحمن الرحیم... یاعلی

قابت نفس گیر در شمارش آراء شورای شهر اسلامشهر

[Forwarded from ماهین نیوز]

رقابت نفس گیر در شمارش آراء شورای شهر اسلامشهر


طبق اخبار رسیده تا کنون بیش از ٧٠ درصد صندوق های رای حوزه انتخابیه اسلامشهر برای ورود به شورای شهر شمارش شده و افراد ذیل تا این لحظه در رقابتی نفس گیر حضور جدی دارند.

البته با تکمیل شمارش آراء امکان جابجایی برخی از چهره ها وجود دارد.

علیرضا مهرپویان طارانی

امین اسدی

ابوالفضل نصرت آبادی

کریم نایبی

مصطفی سالاریان

ارینب مسرور

ناصر عبدی آذر

حسین علی

ایوب علایی

ولی الله اصغری

اصغر محمودی

لینک_کانال_پایگاه_خبری_ماهین_نیوز

امیرعباس_رنجبر