جمهوری اسلامی زلاند نو6

جمهوری اسلامی زلاند نو6

باتوجه به حضور و علاقه مردم به اسلام باید در زلاندو جمهوری اسلامی تشکیل شود
جمهوری اسلامی زلاند نو6

جمهوری اسلامی زلاند نو6

باتوجه به حضور و علاقه مردم به اسلام باید در زلاندو جمهوری اسلامی تشکیل شود

E nga iwi o te whenua hou: New Zeeland

I te ingoa o te Atua

 

77/121/2020/55

E nga iwi o te whenua hou: New Zeeland

I to tono: mo te mahi motuhake o to whenua, mo te whakaoranga mai i te koroni hou o te US, kua whakamohio atu koe na: I ara ake te take i te hui tuatahi o te Kaunihera Nui: ko nga Komihana o te Kotahitanga o Islam me whakaae ki to tono. No reira ka taea e koe te Ture me te pooti perehitini mo koe, penei i te whenua motuhake. Whakakapihia nga Kaeke Pirihimana a te Iwi me te Pirihimana Federal, ka whakamahi i te National Army. Mena he whenua tetahi, me te United States, ka whakaekehia koe hei tangata whakatoi, whawhai ia. Me noho koe ki te kaainga o te U.N mo nga tangata kore mahi me te hunga kaainga. Kaua rawa e hono ki te torangapu me nga pooti

Ko te Tohu hou me te haki

  

Ma te Atua koe e awhina, kia tiakina koe

Hekeretari Tuarua o te United Nations

Ahmad Hosseini

sahmahini@yahoo.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.