بررسی تحولات اجتماعی نشان می دهد: که جنگ یک اتفاق است، ولی صلح دائمی است. اما تبلیغات درست برعکس آن است. براساس تبلیغات فعلی و جو حاکم برجهان، همه رسانه ها از جنگ صحبت می کنند، و معمولا ایران را هم، جنگ طلب معرفی می کنند. براساس نظرات آقای آسمان! بعد از حادثه یازده سپتامبر، اسلام زیر سوال رفت! و آن را با تروریسم یکی دانستند! معلوم نیست کینه برخی از علمای ضد دین، کی تمام می شود؟ ادامه مطلب ...
برخلاف تبلیغات رسانه ای، همه استارت آپ های آمریکایی نیز، مانند شرکت های ثبت شده آن، پس از ثبت دچار ورشکستگی می شوند. و فقط 3درصد آنها، تا پایان سال دوام می اورند. براساس یک براورد میدانی، این سه درصد نیز ایرانی هستند! و یا توسط ایرانی ها، ثبت و اداره می شوند، بیشتر انها هم در دره سلیکان هستند ادامه مطلب ...
بعضی ها پول می گیرند تا طرحی را اجرا کنند، ولی بعضی ها هم پول می گیرند، تا نگذارند طرحی اجرا شود! باید گفت آمار نشان می دهد: هر دو طرف مساوی هستند! مثلا کریدور شمال وجنوب در تهران، خیلی ساده قابل اجرا است! میتوان تونلی زد بین نوشهر و بوشهر، این تونل اگر با قطر 9متر روزی 2کیلومتر پیشرفت کار داشته باشد( با دستگاههای ای تی ام موجود)500روز طول می کشد. ادامه مطلب ...
دشمن در دوطرف موضوع ایستاده است! تا اگر دولت بازار آزاد ایجاد کرد، بگوید قیمت ها سلیقه ای است، کسی به کسی نیست و هرکس، هرچقدر دلش می خواهد می فروشد! دولتی های طرفدار این جناح هم، با لحن آرامتری می گویند: نظارت نیست و: قیمت ها راه خود را می روند و: تورم مردم را ناراحت کرده است، اگر چند نفر از این گرانفروش ها را اعدام کنند، موضوع حل می شود، همانطور که رضاشاه، نانوای گرانفروش را در تنور انداخت ! و دلسوزی هایی از این دست.. تا دولت را پشیمان کنند و حتی، پای مقام رهبری را هم به میدان بکشند. بعد که دولت نظارت اعمال کرد، خطاکاران را جریمه یا مجازات نمود، حالا آنطرف دشمن جلو می آید: و می گویند: در ایران نرخ ها دستوری است! ادامه مطلب ...